Titian perjalanan 2

22 December 2010  at 4:51 PM
     Salam..ingat lagi tak kisah titian usang yang aku ceritakan sebelumni, kalau dah tak ingat view balik kat sini..titian perjalanan 1...ni gambar terbaru aku ambik dekat titian usangni, masih kukuh berdiri..............Tacap cikit-cikit moto boleh lalu lagi, tak perlu risau.haha..Ada yang masih sayang dan memerlukan, sebabtu bila nak roboh jer ayah baiki balik, sekurang-kurangnya dapatlah digunakan takla terbiar je. dah macam muzium dah titini, sekarang fungsinya dah bertukar, bukan takat untuk orang lalu bahkan tempat orang ambil gambar buat kenangan katanya, dengan titian usang yang banyak berjasa..huhu

Insyaallah..seperti yang aku janjikan suatu hari nanti titian usang akan ku tukarkan kakinya dengan kaki-kaki besi dan simen agar ia terus kekal megah berdiri. tubuhnya akan aku saluti dengan bata-bata dan simen agar tak jatuh orang berdiri di atasnya...semoga perjalanan ku ini terus bermakna.




 [ Gambar ni diambil sekitar hari raya korban Nov 2010 ]

No comments: