Lagi koleksi-koleksi kartun Lawak Di Sekolah

14 April 2011  at 9:52 PM
Assalamualaikum dan selamat sejahtera..

Terima kasih aku ucapkan kepada semua yang sudi singgah-singgah, belek-belek blog aku, untuk pengetahuan kamu semua harini genaplah sembilan minggu aku menjadi guru praktikal di SMK Taman Klang Utama, Selangor. macam-macam peristiwa telah aku tempuhi sepanjang praktikalni, sebagai salah satu syarat untuk aku menghabiskan pengajian di Universiti pendidikan Sultan Idris aku diwajibkanuntuk menjalankan praktikal di mana-mana sekolah menengah selama 14 minggu. Sekarang sudah habis sembilan minggu, cuba teka berapa minggu lagi tinggal?, lima minggu cikgu!! bagus murid-murid. kalau nak diceritakan apa yang telah aku tempuhi selama sembilan mingguni memang banyakla, tak larat nak tulis, nantila aku cerita ye, di muka buku. Memang banyak peristiwa yang aku alami dan saksikan, kat sini aku letak beberapa kartun-kartun lawak yang aku jumpa dalam internetni, aku main redah copy and paste je. harap-harap dihalalkan..huhu. Semuni berkaitan dengan situasi disekolah, ada yang logik, ada yang tak masuk akal, tapi itulah hakikatnya. Tak ada niat lain, sekadar suka-suka sahaja. Doakan aku berjaya menempuhi praktikalni, dalam misi menjadi guru, untuk berbakti pada anak bangsa.









No comments: